Pages

Saturday, March 5

Tuhan Masih Mencintaiku..


8


Setelah selesai novel bertajuk Ku Seru Nur Kasih.. kini saya beralih ke novel baru.. nak tahu macamana jalan cerita novel ni..? Jom kita baca sinopsisnya.. :)

Tajuk: Tuhan Masih Mencintaiku
Novelis: Lily Haslina Nasir
Keluaran: PTS Litera

Ya Allah.. Apakah yang Dikau bisikkan kepadaku ketika aku jauh dariMu..? Akulah hamba yang engkar suatu ketika dahulu! Kisah lalu itu umpama dongeng yang retak seribu.. Kini aku merangkak menyusun kembali kepingan jiwa yang berkecai itu.. Tiada apa yang mampu memadamkan api neraka kecuali air mata seorang hamba yang memohon ampun dan bertaubat.. Malaikatlah saksi air mata aku seorang hamba yang bersimpuh lalu sujud kepada Allah.. Aku kasih kepada ibu tetapi susur galur lalu beri sengsara.. Aku cinta pada kerjaya namun dalam hidup kita tidak mampu memiliki semua..
 

0 comments:

Post a Comment

 
pregnancy

Sedang Online

widget